تقدیم به قاف

 

 

و "قاف" حرف آخر عشق است

آنجا که نام "تو" آغاز می‌شود

 

و قاف حرف اول قلب است

آنجا که نبض واژه‌های تو دلتنگ می‌شود

 

و قاف حرف اول قله است

آنجا که بادبان غزل‌هات باز می‌شود

 

و قاف حرف اول قاصدک است

آنجا که شعر برای تو پرواز می‌شود

 

و قاف حرف اول قبله است

آنجا که شعر تو آواز می‌شود

 

و قاف قاب دلمرده‌ی تنهایی ماست

آنجا که نام تو بر خاک، راز می‌شود

 

و قافِ قسمت تو شاید این باشد:

چه دیر زخم‌های کهنه‌ی تو باز می‌شود

 

(این یه زیرلفظی بود که تو ای قاف عزیز آدرستو به ما بدی قبل از اینکه خودمون پیداش کنیم!)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
قاف 13 بهمن 1386 ساعت 23:45

سلام
اولا که ممنون
من قابل این حرفا نیستم
ثانیا فکر میکنم هنوز زوده
ثالثا من هر دوتونو دوس دارم و زود زود بهتون سر میزنم فکر میکنم فعلا همین برای من بس باشه
رابعا اگه میتونید پیدام کنید
زکی فکر کردید!!!!!!!!!!

امیر 15 بهمن 1386 ساعت 23:32 http://amirpix.com

میگم من که قاف ندارم چی کار کنم؟ :(
شما هنرمندید؟
همش لینکای هنری گذاشتین...
شایدم عکاس باشین...هان؟
لینک سایت خونمونم گذاشتین آخه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد