داستان های دایناسور و سیمرغ

زن خوب تو دنیا مثل دایناسور میمونه که نسلش منقرض شده

ولی مرد خوب مثل سیمرغه که از اول افسانه بوده !

نظرات 6 + ارسال نظر
قاف 14 بهمن 1386 ساعت 23:18

سلام
حالا دیگه کارتون به جایی رسیده که دارین تفکیک جنسی میکنین؟
طرف هیچ کودومشو نمیگیرم تا فعلا خمار بمونید که من از چه جنسی ام

مطلبتون خیلی شیرین بود
خدایی تو این آخر شبی یه کم دلم وا شد

ممنون و موفق باشین

فاطمه 15 بهمن 1386 ساعت 01:29 http://crazyfrog.blogsky.com

خیلی باحال بودش دختر جون
کیف کردم کلی
مرسی

فاطمه 15 بهمن 1386 ساعت 13:22 http://crazyfrog.blogsky.com

سوزن‌بان گفت: -این‌ها هیچ چیزی را دنبال نمی‌کنند. آن تو یا خواب‌شان می‌بَرَد یا دهن‌دره می‌کنند. فقط بچه‌هاند که دماغ‌شان را فشار می‌دهند به شیشه‌ها.
شهریار کوچولو گفت: -فقط بچه‌هاند که می‌دانند پیِ چی می‌گردند. بچه‌هاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچه‌ای می‌کنند و عروسک برای‌شان آن قدر اهمیت به هم می‌رساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود می‌زنند زیر گریه...


سوزن‌بان گفت: -بخت، یارِ بچه‌هاست.

فاطمه 15 بهمن 1386 ساعت 16:38

عزیزم من خودم هم هیچ نشونی ندارم

نصیر 15 بهمن 1386 ساعت 18:39 http://gold-math.blogsky.com

سلام به یکه تازان عرصه ادبیات. عزیزان شاید یک مرد گیر نیاد که خیلی عالی باشه ولی یک زن هم گیر نمی یاد که خیلی وفادار باشه.

نصیر

سلام.خوبین؟؟؟
شما اینجا ما مذکر ها رو بردین زیر سوال.البته اگه افسانه خوبی باشه مشکلی نیست ولی امید وارم که افسانه بدی تو افکارتون پرورش نداده باشین
میدونید که ما استثنائات مذکر ها هستیم.
خوش باشید و به ما سر بزنید و در پیوند هاتون جای کوچیکی مثل خانوم کوچیکه برای ما باز کنید.

به امید آن روز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد