راضی

سلام میکنم به تو ای خواننده .

قرار شده که من و اون یکی دختره پنشمبه بریم سالن راضی یا شایدم رازی . برای کارگاه گرافیک و از اینجور سوسول بازیا . و از اونجایی که همه میدونن این سالن کجاست و چییه دیگه توضیح نمیدم. اینو گفتم که اگه یه وقت کس دیگه ای هم می خواست بره آمار خودشو به ما بده. اگرم نخواست نده .

( گذشته از همه این حرفا لطفا بیشتر به ما توجه کنید موتوشکر )

نظرات 3 + ارسال نظر
یاس 24 بهمن 1386 ساعت 18:53 http://yasi-shadi.blogsky.com

سلام می کنم به تو ای نویسنده!
ممنون که به وبلاگ ما سر زدی
من و شادی ۷ ساله که با هم دوستیم و توی شادی و غم کنار هم بودیم
شاد باشی

قاف 24 بهمن 1386 ساعت 23:11

سلام مهسا جان
اگه منظور منم که یه دنیا ازتون شرمنده میشم چون کل کاری ریخته سرم که نمیرسم انجامشون بدم دلیل کمتر سر زدنمم همین گرفتاری کاریه
به خدا وقتایی که نمیتونم سر بزنم دلم همش اینجاس
راستی به سحر هم سلام برسون
بعدا دوباره میام و بهتون سر میزنم فعلا بای

قاف 26 بهمن 1386 ساعت 00:51

سلام به مهسا و سحر عزیزم
کارگاه چطور بود ؟
نمیدونم چرا وقتی میام اینجا ناخودآگاه یاد گروه تاتو میفتم
گروه تاتو رو که میشناسید یه گروه دو نفره که دوتا دختر خوب و زبل و خوشگل مثله خود شما با هم میخونن



اینم توجه




بیشتر از این؟

علیک سلام میکنیم
عزیزم تنها کسی که به ما توجه میکنه شمایی و این جای بسی خوشنودیست .
و به تاتو اینها هم ارادت داریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد