دیروز + امروز

دیروز خواب موندم اونم نه یه زره دو زره . ۲ ساعت   . ساعت از ۱۰ گذشته بود . ( هر روز ۸ اینطورا بیدار میشم ) . اصلانم به دلم بد را ندادم و با خونسردی طبق روال هروز تایمی رو که باید جلو آینه سپری می کردمو سپری کردم  . حدود ساعت ۱۱ بود که رسیدم عرشیان.  

 تو همون دیروز باز دوباره بین من و یکی دیگه از همکارام به نام ممد جذاب یک درگیری جزمی پیش اومد . ( الان شما فک می کنین من یه آدم وحشی پاچه گیرم . نخیر این طور نی )  

ولی بضی وختا کار به جایی می رسه که باخودم میگم گور بابای پیام اخلاقیم و چشمامو میبندمو دهنمو باز میکنم

البته همه میدونن که اگه بامن لج کنن کار خودشون لنگ میمونه . و از این حرصشون میگیره که همیشه و تحت هر شرایطی هم مهربان هم فتح الهی پشت منن

 این از دیروز 

 

امروزم که اتفاق خاصی نیفتاد .  

ساعت ۱ اینطورا راد و وحید اومدن . وحید که چس کن برقیش تو برق بود .  یه کلمه حرفم نزدیم . واسه راد هم که یه نوشته تحت عنوان golnaz درست کرده بودم واسه تاتوش که بهش دادم

بابک و فرشیدم بعدازظهری اومدن یه سر .

 بعدشم ساعت 5 شد و من و کریمی زدیم بیرون و روانه خونه شدیم 

 .................  

توضیحات

علت خواب موندن : تمام شدن شارژ موبایل در نیمه های شب بدون هماهنگی با اینجانب و نزدن آلارم در زمان تعبیه شده . 

 

متن پیام اخلاقی چسبانیده شده در قسمت جنوب شرقی مانیتورم : با کسی که باتو دعوا داره دعوا نکن با کسی هم که دوسش نداری دعوا نکن . مهربون باش . 

 

چس کن برقی : وسیله ای می باشد که باعث می شود یک انسان انسان های دیگر را نبیند و نشنود بی هیچ دلیل و منطقی . البته چس کن برقی وحید هم از جنس اعلا خارجی اصل مارک دار اورجینال می باشد و بهتر از هر چس کن دیگه ای کار میکنه و شارژش هم خیلی دیر تموم می شه . گوسفند 

 

این شکلکه نمی دونم چرا منو یاد فرشید میندازه .

نظرات 4 + ارسال نظر
سام 15 شهریور 1389 ساعت 23:12 http://www.ali-canter.blogsky.com

سلام
به وبلاگ من سر بزن من لینکت کردم اگه خوشت اومد تو هم لینک کن

سام

چرا خالی می بندی . کجا منو لینک کردی

امین 16 شهریور 1389 ساعت 02:17 http://golden-dreams.blogsky.com

سلام هانی جون!
چقد خوبه هرروز دعوا کنیم نه>؟
انقد دوس میدارمش!

masoud 16 شهریور 1389 ساعت 18:54 http://savehonline.persianblog.ir

salam
weblog kobi dareen be weblog man ham sar bzaned
by

elaye 14 مهر 1389 ساعت 08:43

خیلی خوشم اومد ازت خیلی باحالی (ببشید اگه کلیشه ایه ولی واقعا حسم همینه !)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد