من

**لطفا برای هر چه بیشتر شدن حس این پست صدای اسپیکر های خود را زیادترکنید**

 

- آقا جان اصلا من نمیخوام صدای زنگ ساعتو ببندم دلم میخواد اینقد زنگ بزنه تا عقربه ها خودشون ازش رد شن 

 

- من دلم میخواد تو اتاقی با پنجره های باز بخوابم در حالی که شهرداریه زحمت کش اون بیرون داره برای هر چه بهتر شدن زندگی ما تلاش میکنه آخه من عاشق صدای اون آسفالت سوراخ کنای خوشگلم 

 

- اصلا من دوست دارم وقتی میرم حموم آب یخ شه

 

- خیلی حال میده وقتی میرم تو یه وبلاگو بدون خوندن پستش واسش کامنت میذارم که عالی بود بعد اونم بدون متوجه شدن این موضوع میاد و ازم تشکر میکنه 

 

- آی حال میده اون وقتایی که سطل اشغالو بدون کیسه زباله بذاری تو کابینتو بعد یکی با دست پر از آشغال بی هوا در کابینتو باز میکنه... آی قیافش خنده دار میشه  

 

- خیلی خوبه اون وقتایی که از ته دل به خدا میگم خدا جون من که چیزی از تو نمیخوام و بعد یه لیست بلند بالااز خواسته های منطقی و غیر منطقیم میذارم رو پیشخون واسشو توقع هرچه زودتر براورده شدنشونو دارم 

 

- چه قد خوبه وقتی که یه sms واسم میادو طرف گیر جواب منه و من در نهایت خونسردی باهاش برخورد میکنم 

 

- بضی وقتام دوست دارم عاشق کسی بشم که ازم متنفّره و نه چشم دیدنمو داره و نه گوش شنیدنمو 

 

- من نمیدنم چرا به محض وارد شدن به مجلس ختم خندم میگیره و دوست دارم های های بخندم 

 

- با خودم خیلی حال میکنم وقتی چند تا آدم عاقل و بالغ میخوان یه چیزیو به من بفهمونن و من در نهایت خنگی فقط نگاشون میکنم و از نفهم بودن خودم لذت میبرم 

 

- از همه ی اینا بهتر وقتیه که همین الان که من اینهمه تایپ کردم برقا بره البته نا گفته نمونه که همین الانشم بدون رفتن برقا واسه بار دومه که دارم تایپ میکنم به به که چه لذتی داره  

 

و خیلی چیزای دیگه که میدونم خوندنش از حوصله شما خارجه

 

خوب حالا میتونین صدای اسپیکر خود را در جهت رعایت کردن حال دیگران کم کنید 

 

+ لطفا از معرفی کردن هر گونه دکتر و این حرفا جدا خوداری فرمایید 

 

 با تشکر .  

یه ختر سر به راه .

  

+ ببینم وقتی یکی به من میگه عاشق منه  ... ینی چیه منه ؟