? do u feel me

 

        .  این آهنگو خیلی دوس دارم 

فقط نتونستم حجمشو کم کنم ببخشید 

 

 

download

Schiller-I feel you


باد هر چه آوردی بیار

 

چی می شد اگه زندگی ctrl+z داشت ؟ 

 

 

حالا مثلا اومدیم و داشت ... می خواستی چه کار کنی ؟؟ 

- عین این آدمای افسرده ی بدبخت شدی مهسا  

  چته؟؟؟؟ 

- هیچیم نیس به خدا  

  فقط احساس خوبی ندارم  

  احساس می کنم دارم failed می شم ( game over ) 

  نمی دونم چجوری باید درستش کنم  

  حقیقت اون چیزی که نشون میده نیس شایدم هس  

  " من توی اون تاریکیای ته آبم به خدا  

    حرفم باور کن علی .... ماهیه خوابم به خدا " 

  مزخرف ترین کار کاریه که تو مغز منه 

- چه کاری ؟ می خوای چی کا کنی ؟ 

- کاری که آدمای ضعیف می کنن  

- خاک تو سرت 

- تو بودی چی کار می کردی ؟ 

- همون کاری رو که در اعماق داری بهش فکر میکنی !  

- اگه نشد چی ؟ می دونی که من نمی تونم درست حرفمو بزنم . تو موقعیتش که قرار میگریم همه چی یادم میره . 

- میدونم که هر چی میکشی از این حرف نزدناته  

  ولی باید بتونی  

  به نظر من اگه یه بار کتبی حرف بزنی بعدش کمتر یاد میره . 

- این روزام من خیلی غمگینم این طوریم که باشم دیگه بدتر حرفم نمی یاد  

  یهو دیدی رفتم رو کانال هرچه باداباد  

  نمیدونم ...