یالا....

 

 

آهای سیلابی!!! 

مگه من چند تا دوست دارم.... که همون یکی هم بحواد با من قهر باشه؟!!! 

تا ۳ میشمرم و بهت فرصت میدم تا باهام آشتی کنی... !!!

 

۱ 

 . 

۲ 

 

 .

 

۳ 

 

 

خوبه..! آشتیتو قبول میکنم...! 

  

من مهربونم دیگه...!!!!!

 

 

 ( سحر )

نظرات 16 + ارسال نظر

تورو خدا من بدون دوستی مثل تو دپرس میشم... میمیرم...!
دلت میاد...!؟
:(
خدا جاااااااااااان مهسا رو دوباره با من دوستش کن.. :(

میثم 7 مهر 1389 ساعت 12:51

آره مهسا خانم
دل شکستن خوب نیست
آشتی کن با سحر خانم
فکر نکنم دختری بدی باشه
ته دلش چیزی نیست
اما.........

میثم 7 مهر 1389 ساعت 12:57

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض

یک طرف خاطره ها!

یک طرف پنجره ها!

در همه آوازها! حرف آخر زیباست!

آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست.!!!

مهسا کوچیکه 7 مهر 1389 ساعت 20:37

والا من از چیزی خبر ندارم!!

divonekhone 7 مهر 1389 ساعت 20:42

به مناسبت ورودت به وبلاگ عکسمونو عوض کن :)

سلام مهسایی !!
مهسا جونی ببین دیگه ! خودت ببین دیگه !
سحری واسه اولین بار اومده پیش من اما به من میگه:
امــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــن :!!
ولی مهسایی باهاش آشتی کن...
قهر چیزه بدیه...
کاره بچه هاست !!
.......................
سلام سحر جون. خوبی عزیزم؟
من ۱٪ هم اون فکرو نکردم...
عزیزم فقط یکم شک کردم:دی
وای وای
چرا داد زدی؟!

بزار یه چند روز دیگه یه عکس با مزه فانتزی از جفتمون درست میکنم میزارم...
:-*

amin 8 مهر 1389 ساعت 12:16 http://Golden-dreams.blogsky.com

سحر یکی بزن تو سر مهسا از طرف من!
مهسا توام یکی بزن تو سر سحر از طرف من!
حالا با هم دوست باشین!

آپ میباشم هانی!

آپم !!
لطفا بیا و بخون...
خیلی وقت گذاشتم براش

Amin 10 تیر 1390 ساعت 21:02 http://amin1361.persianblog.ir

سحر خواهر خوبم!
نمی دونم کی این رو می خونی و کجا و تو چه حالی. اما می دونم مثه همیشه ...
می دونم اون قدرها بی وفا نیستی که حتی بهم فکرم نکنی می دونم مثه قدیما میگی ...
می دونم اگه نیمدی وبم واسه اون پسته س که عوضش کردم اشکال نداره فقط دوست داشتم اونجا رو بعده ها تو ادامه بدی بازم اب نداره.
سحر .............
دلم خیلی گرفته بود الان خوبم. خوبم.
ببین هیشکی نیست اوکی. شاید دوست نداری تو خیالم هم ... سحر. می دونی شاید گاهی آدم کسی رو می خواد که باهاش درد دل کنه. سحر من پسر خوبیم مگه نه؟ چرا این قدر تنها و بی کسم و هی دوستی ندارم؟ می دونم دوست داشتی نباشی تو زندگیم می دونم اما همیشه یکی از اونایی بودی که دعات می کردم. شاید .. دندونهات چطوره؟
نگین آمریکاس الهه هم. اینها خیالات من ه. من همیشه تنها بودم. یه کامنت گذاشتم که تا همیشه سحر رو دوست دارم قدیما تو بلاگتون. خب این رسم خواهریه؟ که داداشت دلش بگیره و تو بهش فکرم نکنی؟ هر وقت خوندی زود زود زود دعام کن. خیلی خیلی خیلی خیلی.
مراقب خودت باش. آرزوی خوشبختیت و دارم سحر جون.

هدیه 22 دی 1391 ساعت 18:19

سلام وبلاگ خوبی داری عزیزم امید وارم همیشه موفق باشید دوستت دارم

سهراب 23 بهمن 1391 ساعت 20:09 http://mozafarsohrab@yahoo.com

سلام ..
بامزه عجب وب با مزه ای داری ..دستت درد نکنه واقعا میگم شوخی را بزار کنار وب خوبی داری

سهراب 23 بهمن 1391 ساعت 20:10 http://mozafarsohrab@yahoo.com

سلام بامزه عجب وب با مزه ای داری دستت درد نکنه

غریبه 30 اسفند 1391 ساعت 21:22 http://www.gharibaneh78.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری
سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشی
به منم سر بزن

علیرضا افتخاری 10 فروردین 1392 ساعت 16:45

به نام صاحب شانس
« با عشق هم چیزممکن است.»

موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید.

این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.

یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید.
توجه کنیدکنانتین ارلاس درسال1958نامه را دریافت نمودو ازمنشی خودخواست تا 12کپی تهیه نموده وآنهاراارسال نماید چند روزبعداودرلاتاری دومیلیون دلاربرد.!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد