آیم سو ساری

دلم لک زده واسه نیمکت مدرسه .... 

واسه خوندن چیزایی که از قبل روش مونده  

واسه اینکه تو جا میزی چیزی جا مونده یا نه  

واسه نوشتن تقلب های ریز ریز 

 واسه هول دادن همه نیمکتا از نیمکت آخر ( واسه لحضه ای داد همه در میاد ) 

واسه همون مانتوی گشاد / بد رنگ / زشت / غیر قابل تحمل ( درست عین مانتوی نگین ) 

وقتی مث ماهی از دست ناظم در میری 

دلهره گرفتن کارنامه و جعل امضای مامان ! 

 

............ 

ببخشید که  الکی منتظر موندین

نظرات 7 + ارسال نظر

و نگین معروف میشود !!
منم دلم تنگ شده اما حیف که هنوز خجالتیم یه مدت که بگذره درست بشه :)
الکی؟!
برای چی؟!
مث ماهی رو خوب گفتی...
!!!
پس من تله پاتی دارم باهات !!
آهنگایی رو میذارم که دوستشون داری !!
هر آهنگی دوست داری بگو بذار رو وبم !!
جدیم خانوم !!
تصورت چه شکلیه؟!

دیروز می گفتم مشقهایم را خط بزن
اما مرا مزن
روی تخته خط بکش
اما گوشم را مکش
مهر را در دلم جاری کن
ولی جریمه مکن
اما اکنون
مرا بزن
گوشم را بکش
جریمه کن
فقط مرا یک لحظه
به دوران خوب مدرسه بازگردان
.......
یاد باد آن روزگاران یاد باد
قصه آموزگاران یاد باد

amin 3 مهر 1389 ساعت 21:01 http://Golden-dreams.blogsky.com

manam delam tang shode! :( :D

رضا 4 مهر 1389 ساعت 06:48 http://aks-naab.3de.ir

سلام وب با حالی دارین به ما هم سر بزنین خوشحال میشم مرسی فعلا بای

آخ جووووووووووووووون اوو شدم !!
نه !!
بی تعارف گفتم !!

نگینی با دامنی حریر 4 مهر 1389 ساعت 22:59

*اول

سلاااااااام وبت عالی بود
خوشال میشم بهم سربزنی من لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد