ایول به خودم

بالاخره قبول شدم   

                             

 

 

 ایول به من    

 

کاردانی به کارشناسی - ارتباط تصویری - دانشگاه کمال الملک

روزمرگی

دیروز با سحر رفتم کلی خرید کردم و کلی حالم خوب شد . البته دیرو کلا روز خیلی خوبی بود .

دیشبم برگشتنی خونه با مهرنوش 4 تا شیرینی خامه ای خریدیم و تو راه خوردیم .خیلی مزه داد

پریروزم با رزیتارفتیم ظهیرالاسلام برای گرفتن چنتا سررسید واسه مشتری و چون خیلی سرخوش بودیم از اون جا تا پارک لاله پیاده رفتیم . بد نبود . 

الانم من یه عطری زدم که داره حالم ازش بهم می خوره .  اه اه اه .

------------------------- 

  ps  

+ سالگردمون مبارک دوستم.

من و بقیه

دیروز منو ملیحه و ستاره و روزیتا و سحر و انوشه و هادی رفتیم شوی لوازم آرایشی . خوب بود خیلی  

 

الانم سر کارم و قصد دارم یاهو دانلود کنم با این سرعت فرا تر از نور ! من میتونم میدونم   

ساعت یک هم باید بریم تهرانپارس کلاس ( من و روزیتا )