همینجوری یه هویی

 

از بس که چیزی ننوشتم دیگه دیگه نمیدونم چیارو باید بنوسم . آقاهه بهم گفت بنویس هر اتفاقی رو که برات میوفته( آخه اتفاقی که نمیوفته برای من ).... بگذریم...

*امروز تولد یه کسی بود و من دلم نخواست که بهش تبریک بگم.

* از همین فردا 12 روز آدما وقت دارن هر وقت که تشنشون شد آب بخورن چون از روز 13 دهم دیگه این خبرا نیست! چه سخت میشه روزه گرفتن تو تابستون (البته برایه منه ضعیف الایمان ) .

*سحر رفته به یه راه دور و مامان من امرو از یه راه دور برگشت.                                               

 

  ببخشید دیگه خیلی در هم قاطی نوشتم

اعلام نتایج اولیه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

نتایج اولیه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ساعت 18 روز شنبه 26 مرداد در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت .
دکتر حسین توکلی معاون اجرایی سازمان سنجش تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را 396 هزار و 22 نفر اعلام کرد و گفت : از این تعداد 195 هزار و 881 نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند که باید از تاریخ 30 مرداد تا 3 شهریور حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب کنند.

وی افزود: همزمان با اعلام نتایج دفترچه ، راهنمای انتخاب رشته در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است و همچنین در باجه های مرکزی اداره پست نیز توزیع خواهد شد.

بر اساس این گزارش آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته جمعه 21 تیر در 31 شهر مختلف و در 63 کد رشته امتحانی برگزار شد. 

نتایج نهایی این آزمون نیمه دوم شهریور اعلام می شود و تعداد 55 هزار و 900 نفر پذیرش خواهند شد.

وقتشه

خب فکر کنم دیگه وقتش باشه

من و مهسا کوچیکه ۲تا کنکور سخت و پشت سر گذاشتیم (کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته) به حمد الله و رحمت الله هر ۲ را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و شادیم و خوشحال!!!

خداییش حالی باسه ادم نمی مونه دیگه همه دوست داشتنیام دارن میرن از همه مهم تر نادر؟!!!!! نادر ابراهیمی!!!!! روزی که شنیدم خون تو بدنم منجمد شد. من چقدر با نوشته هاش عاشقیت کرده بود!!!

و حالا هم نوبت تمام شکیباییمه!!!!!