وقتشه

خب فکر کنم دیگه وقتش باشه

من و مهسا کوچیکه ۲تا کنکور سخت و پشت سر گذاشتیم (کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته) به حمد الله و رحمت الله هر ۲ را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و شادیم و خوشحال!!!

خداییش حالی باسه ادم نمی مونه دیگه همه دوست داشتنیام دارن میرن از همه مهم تر نادر؟!!!!! نادر ابراهیمی!!!!! روزی که شنیدم خون تو بدنم منجمد شد. من چقدر با نوشته هاش عاشقیت کرده بود!!!

و حالا هم نوبت تمام شکیباییمه!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا کوچیکه 20 مرداد 1387 ساعت 22:02

چی؟ نادر ؟ شکیبا ؟ یه چیز بنویس که حداقل من یکی بفهمم!!
کیبرد نو مبارک راستی!!!!

محسن 1 مهر 1387 ساعت 13:30

salam be shoma 2 kale pok .pato.mat haleton chetore khobid sahar man daram ba dostam be to v dostet mikhandim.ssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaa

[ بدون نام ] 1 مهر 1387 ساعت 19:03

سلام سحر خانم1

mohsen hastam 1 مهر 1387 ساعت 20:19

(بازم سلام به تو ای سحر )بلآخره منم از وب شما دیدن کردم .به نظر من که میدونم نظرم اصلآبرات مهم است<من خواستم 1عکس بزارم تا منه زیبا رو ببینی اما این شرایت رو نداره وب تو و آن مهسا.اخباراتون قدیمی هست مخصوصا ورزشی .مهسا توخوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد