ایول به خودم

بالاخره قبول شدم   

                             

 

 

 ایول به من    

 

کاردانی به کارشناسی - ارتباط تصویری - دانشگاه کمال الملک

نظرات 8 + ارسال نظر

هه ... چه بامزه ... لینک را ما هم میزاریم ... خوشم میاد از ادمای باشعور !!!

اوم ... یادم رفت تبریک بگم البته قبول شدنت رو با تردید ... دانشگاه که آش دهن سوزی نیست ولی امیدوارم شمال بهت خوش بگذره ...

مهسا کوچیکه 23 بهمن 1387 ساعت 11:03


دیگه دور شدی
یه نقطه ی نور شدی

دیگه سحر کجا پیداش میشه؟؟

(موفق باشی در اون جایی که من اونجا نیستم )

درود من توی وبلاگم مطلبی درباره ی تعامل جامعه مدنی با دانشگاه نوشته ام. می تونی اون مطلب رو بخونی و نظرت رو بهم بگی تو قسمت آذر ماه بخونش. راستی دانشجو شدن شما مبارک. دانشجو شدن یا بودن را در چه راستایی می بینی؟؟

masoud 2 اسفند 1387 ساعت 18:45

omid daram rozi mofagh bashid va man az movafaghiat u lezat bebaram

تبریک بهم سری نمیزنی؟

مسعود 24 اسفند 1387 ساعت 14:39 http://www.beheshti-g.coo.ir/

مم مرسی که لینکم کردین مم نظراتتونم الان خوندم منهم گذاشتم تولینکام البته نه تو هنرمندان
دوستان .
منتظرم

جوجو 25 اسفند 1387 ساعت 01:25 http://maneghamin.blogsky.com

سلام عزیزم قبولیت در دانشگاه رو تبریک می گم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد