سحر نکنه منظورت منم از نوشته های پایین ؟؟؟؟؟ هان ؟؟؟؟

بابا من که اگه از همین الان مودام برف بیاد تا اخر زمستون هر روز ذوق میکنم به عشق دیدن بارش برف از خواب بیدار میشم و هر روزش برف بازی میکنم. تو که خودت این چیزارو میدونی که بابام جان .

بگذریم.  

راستی یه خبر بد . یعنی خیلی بد . خیلی خیلی بد.(لطفا مطلب زیرو با حالت نوحه بخونید)

ماهیم داره میمیره     من طاقت دوریشو ندارم . ماهیه من باید سومین عیدش رو هم ببینه . اخ سحر کجایی که ببینی.

نظرات 6 + ارسال نظر
توت کوچولو 22 دی 1386 ساعت 12:24

شنااااااااااااام مهسا جووووووونم!!

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

وبتون نازه !! اولین باره میام اینجا!!

بوووووووووووووووووووووس

تاتا

آخجووووووووووون اول شدم :دییییی

هیچی به اندازه ی اول شدن من رو خوچحال نمیکنههههه :دییی

حالا درد منو میفهمی وقتی که ماه منیرم ، منیژم یا شهره عالمم یکی یکی جلو چشام پر پر میشدن :(

توت کوشمولو 22 دی 1386 ساعت 12:47

آیدیمو گذاشتم دوس میداشتی ادد کن!!

با مهسا بنویس نه محسا :دیییییییی

عسل رز 23 دی 1386 ساعت 10:58

کیش را برعکس کنید میشود شیک

الفرد هیچکاک 23 دی 1386 ساعت 12:08

عرض معرفی بود که حاصل شد بعدن بیشتر اشنا میشیم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد