از اونجایی که بر همگان واضح و مُبرهنه که ما دو تا خیلی هنر مندیم (این چشمک واقعا مسخرس) همه ساله (یعنی یه چند سالیه) که هنرمونو به عرضه فروش میزاریم و از راه دسترنج زحمات خودمون اونم تو هفته آخر اسفند یه نون بخورو نمیری در میاریم (یه آب باریکس دیگه) این محسا خانومم به جای پرسیدن جا و مکان شما عزیزان محترمه میبایست از میزان پول توی جیبتون سوال میپرسیدچون محصولات هنری ما مرز و بوم سرش نمیشه، حتی از کشور های فرنگی هم دنبال محصولات ما هستن!

تمایل من اینه که اگر کسی میاد بازارچه دنبال دوتا خانم کوچولو نگرده که تو دنیا چیزی که زیاده خانم کوچولو. حالا اگه محسا کوچیکه دلش میخواد دعوتنامه اییم برای دوستا و خواننده ها و نوازنده هاش بفرسته میتونه فقط آدرس کلی رو بنویسه. تا اینطوری ضمن اینکه به تعداد بازدید کننده های بازارچه اِضاف میشه یه خیری هم باسه همساده هامون داشته باشه! همچنین اینطوری به صنعت گردشگری درون شهری و برون شهری کشور نیز کمکی شده. فکر کنم کم کم باید بیان از ماتشکرم بکنن!

نظرات 14 + ارسال نظر
هپلی 3 اسفند 1386 ساعت 17:37 http://happali.blogsky.com

من که نفهمیدم چی شد !

هپلی 3 اسفند 1386 ساعت 17:41 http://happali.blogsky.com

اینو که خودمون میدونیم !

خردادی ها اخرشن

۱- چی شد که به این نتیجه رسیدی ؟
۲- چجوری به این نتیجه رسیدی ؟
۳- چه اتفاقی افتاد که به این نتیجه رسیدی ؟

هپلی 3 اسفند 1386 ساعت 17:42 http://happali.blogsky.com

درضمن ٬ عمرا هیچ یک از این

نکنه از این پاسخ های کامپیوتری آمادس؟
مثل یاهو مسنجر. که یک کلمه بهش میگی تا صبح باست حرف میزنه! ؛)


نمیتونه جای خردادی رو بگیره

میگی نه !

امتحان کن

هپلی 3 اسفند 1386 ساعت 18:39 http://happali.blogsky.com

دیگه چه خبر ؟

مهسا کوچولو 3 اسفند 1386 ساعت 22:16

عجب.....

مهسا کوچولو 3 اسفند 1386 ساعت 22:38

سحر جان درسته که من تو این وبلاگ زیاد از حد خراب کاری میکنم
ولی درسته قفل خونتو عوض کنی و به من یه کلید اشتباهی بدی که من وقتی اومدم بمونم پشت در .... تو این سرما....
آخه این درسته؟؟؟؟
به جز تو کی توخونش منو را میده آخه هان؟؟؟؟

قاف 3 اسفند 1386 ساعت 23:02

این آب باریکه تونو میشه راهشو کج کنین طرف جیب ما
آخه از تشنگی داره تفتیده میشه
گفته باشم این دم عیدی آدرسم بدین من که بیاش نیستم کلی خواب عقب مونده دارم کلی علافی رو هم تلنبار شده دارم تازه توی تهرانم که نیستم بگم سر راهم که دارم قدم میزنم یه سری هم اونجا میرم تا ببینم گلام چیکار کردن؟
ولی مطمئنم که گل سرسبد بازارچه گلای منن
باور نداری از ۱۱۸ بپرس

راستی این پست پایین چیه واسه من زدین
منظورتونو زیر همین کامنت توضیح بدین وگرنه اونو به حساب توهین به شخص شخیص خودم تلقی میکنم و ممکنه که دیگه ....

مهسا کوچولو 3 اسفند 1386 ساعت 23:29

بابا من نمیدونم انجا چه خبره
قاف جان من غلط کنم توهین کنم .

قاف 4 اسفند 1386 ساعت 00:07

ماجرای آب باریکه و آدرس جیب من چی شد؟
بالاخره یه چیزی به مام میماسه یا نه ؟

نه

خیلی هم به نظر نمیاد که کوچیک باشین!!!! از حرفاتون میشه فهمید

با سلام
دوست وبلاگنویس عزیز لطفا لینک طراح قالب را حذف نفرمایید!!!!!!
خواهشمندم لینک و لوگو را دوباره به طرح سایت برگردانید
با تقدیم احترام

چشم

مرسی سر زدی

فاطمه 6 اسفند 1386 ساعت 01:53 http://crazyfrog.blogsky.com

عزیزم اگه میخواهی موزیک تو بلاگت باشه و جز تمپلتت باید کد های اون میوزیکو توی قالب بلاگت وارد کنی
البته اولش باید بری توی اپرا اونو اپ لود کنی
اصلا ببین برو تو این بلاگ
خیلی خوب توضیح داده
http://mahak-va-pishoo.blogsky.com/

من! 13 اسفند 1386 ساعت 16:32

مثه اینکه تو هم یادت نیست که قاب آینه و گوش ماهی
اصلاْ شاید ... هیچی دیگه .....
ینی این قد موهات بلن شده؟
من که دارم کچل می شم مثه حسن کچل و چراغ بادوم! با دم و بی دم دمبالم نیا که دیگه یه ریزه هم دو سه ت نه دا رم؟ نه باید فک کنم خب سحر چژر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد