گمان نمیکنی؟

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود 


گاهی نمیشود که نمیشود که نمی شود 


گاهی هزار دوره دعا بی استجابت است
 

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود 


گاهی گدای گدایی و بخت یار تو نیست 


گاهی تمام شهر گدای تو میشود... 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی 5 مرداد 1389 ساعت 15:13 http://www.e71.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز

وبلاگ خوبی داری به امید موفقیت

سلام!خوبین؟
وای اینجا چقدر خووووشگله:)
خیلی دوسش دارم!
عکستون هم خیلی نازه! جالب اینه که من یه کوچولو شبیه همون خانوووومیم که سمته راسته!(از طرف خودم)
نمیدونم کدومتون مهسایید و کدوم سحر!؟!
اما هردوتون به منم سر بزنین!!
منتظرما:):):)

آهان! یعنی الان مهسا کوچیکه اونیکه شبیه منه؟
یعنی همونی که چسب زده رو بینیش؟
یعنی همونیکه شال خاکستری(فکر کنم) سرشه؟
یعنی همونیکه سمته چپه؟
یعنی همونیکه....؟!
...؟!
۲۰ سوالیه!
واقعا! خوب شد گفتی...نه پیدا نیس! البته الان دقت کردم:)
ای وای! من اون بالا سمته چپ رو گفتم راست! آخه هول شدم.ببخشید. منظورم همون خانوووومیه که سمته چپه منه!!!!!!
از آشنایی باهاتون خوشحالم!
بازم بیا پیشم مهسا جوووون!

میثم 14 مرداد 1389 ساعت 15:41

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد....
و اینک باران
بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد

تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

میثم 14 مرداد 1389 ساعت 16:08

گاهی هم بعضی ها الاف تو می شوند
گاهی هم بعضی ها تحقیر می شوند
گاهی هم بعضی ها به دیگران بی احترامی می کنند
گاهی
گاهی
گاهی
......
و خیلی چیزای دیگه

کسی که هزار راهو نرفته 19 مرداد 1389 ساعت 08:41

سلام
می خواستم بگم با توجه به اینکه خبرهای خوبی شنیدیم
اسم وبلاگتونو تغییر بدین
چون دیگه شما خانم کوچولو نیستین
بزرگ شدین
باید بنویسینbig-lady

حسن شیردل 29 مرداد 1389 ساعت 13:58 http://hasanshirdel.blogfa.com/

سلام

گاهی تمام شهر گدای تو می شود.
خیلی خوب بود. بیایید گذری ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد